Osaston maja

Osaston maja sijaitsee Honkaluodossa ja on kaikkien osaston jäsenten käytössä.

Majalla on vuodesohva sekä nyt keväällä remontoitu iso makuuhuone ja pienempi makuuhuone lapsille, jossa kerrossänky. Majan patjat, peitot ja tyynyt on kaikki uusittu. Petivaatteita ei majalla ole, joten mukaan (Lakanat, pussilakana ja tyynynpäälliset) ne on otettava ehdottomasti mukaan, jos meinaa majalla yöpyä.
Majalla tulee ja menee vesi, mutta wc on mallia ulkohuussi. Sauna löytyy myös. Varusteet keittiössä: Liesi, mikro , jääkaappi, kahvinkeitin. Majalle on myös hankittu uusi televisio.

Käytössä on myöskin uudehko soutuvene ja laituri. Makkarat voi paistella rannasta löytyvällä nuotipaikalla.
Majan varaus tapahtuu lähettämällä sähköpostia osoitteeseen maja.varaukset067@gmail.com.Ilmoita postissa nimesi, sähköpostiosoitteesi sekä ajanjakso jolloin haluat majan varata. Paluupostissa saat ohjeet avaimien saannista ja majan ”säännöt”.

Majan voi varata enitään viikoksi kerrallaan ja mielellään hyvissä ajoin ennen varausta.
Majan varaus on jäsenille maksutonta. Varaus tulee näkyviin osaston kotisivujen varauskalenteriin muutaman päivän kuluessa jos näin ei tapahdu tai on kiire, niin soita Jarkko Kolppaselle. Lisätietoja majasta saa majaisäntä Jarmo Lahnalammelta.

1. Jarmo Lahnalampi 050 3655815
2. Jarkko Kolppanen puh. 050 5498875